Ekspres neglelakfjerner

20131129-162714.jpg20131129-162733.jpg
Jeg fik denne ekspres neglelakfjerner med i GOODIEBOX’en med uundværligt dullegrej og var meget spændt på at teste den. Jeg har hørt meget om denne form for neglelakfjerner, men denne er den første jeg prøver. Der er blevet testet flere forskellige lakker: almindelige og glimmerlakker for at se hvor meget den kan klare. Nu kan jeg virkelig se hvorfor GOODIEteamet mener den er uundværlig.

Sådan virker den:
1. Hold fingeren nede i svampen i ca. 30 sekunder.20131129-162746.jpg2. Vupti neglelakken er væk!20131129-162801.jpg
Ved glimmerlakker kan det godt ske at man skal gnide lidt efter man har taget fingeren op, men værre er det ikke. LOVE IT! Jeg synes altid det plejer at være en krig at fjerne neglelak, men ikke længere. Og så lugter den heller ikke af neglelakfjerner, hvilket er et stort plus. Jeg er så solgt.

Den kan fås i Matas og koster 49,95 kr.

*

Har I haft en god weekend? Det har jeg nu skal jeg snart i Imperial med den sødeste kæreste, som har lavet lækker mad til mig. :) Glædelig 1. december og 1. advent, kære læsere!

xoxo

2 thoughts on “Ekspres neglelakfjerner

    • Prøv at holde dine fingre nede lidt længere tid? Jeg synes at den opløste min Liquid Sand fint, jeg skulle bare tørre resterne af med lidt papir/vat til sidst, så var det væk. :) Det er meget nemmere og hurtigere at fjerne Liquid Sand med Ekspress neglelakfjerneren end med almindelig neglelakfjerner, synes jeg.

Skriv et svar

