Min favorit hudpleje

20131223-204434.jpg

Hvis jeg helt selv må vælge én hudpleje-serie, uden at tænke på min økonomi, så må det blive A Perfect World fra Origins. Disse fire produkter fra serien, fungerer alle godt til min hudtype (kombineret med tendens til at være meget tør) og min hud elsker al den fugt den får af dem her i vinterperioden. Samtidig med at tilføre masser af fugt, beskytter mod ældningstegn ved at neutralisere frie radikaler. Min hud elsker A Perfect World.

20131223-204420.jpg
Lidt mere om produkterne…

White Tea Antioxidant Cleanser 195 kr. for 150 ml. Jeg synes ofte at rensecreme bliver kedelige – som om man ikke rigtig kan mærke forskel. Men det kan man med denne! Man skal kun bruge en lille klat af den og lidt vand, så den begynder at skumme. Skummet går i dybden og fjerner frie radikaler, der er skyld i ældningstegn. Herefter skal den masseres over huden og skylles af. Jeg kan virkelig mærke en forskel: huden føles mere ren end med andre cleansere, som jeg har prøvet og er helt glat og blød.

A Perfect World for Eyes 330 kr. for 15 ml: Min yndlings øjencreme med perlemorsskær, som hurtigt bliver suget ind og føles virkelig behagelig.

White Tea Skin Guardian 340 kr. for 30 ml: Dette er en serum, der skal bruges under dagcremen. En serum fugter mere i dybden end en dagcreme, så din hud vil elske dig for det.

White Tea Antioxidant Moisturizer 360 kr. for 50 ml: Denne creme fås også med 25 SPF, men jeg syntes konsistensen på den her var rarere, så valget faldt på denne i stedet. Så kan den også bruges som natcreme! Jeg skal dog passe på med at jeg ikke bruger mere end hvad min hud kan suge – der skal mindre til end ved andre dagcremer. Det er selvom min hud er meget tør for tiden. Så det kan godt være at den koster 3 gange så meget som en anden dagcreme, men den holder også længere.

Alle produkterne er drøj i brug og føles virkelig som ren forkælelse mod huden (for ikke at tale om den fantastiske duft!), så det gør den lidt krydrede pris lidt mere tålelig. Man kan dog få produkterne i gaveæsker ret ofte, hvor man sparer en del, selvom man måske får lidt færre ml end hvis man købte full size produkterne. Jeg synes i hvert fald at A Perfect World er alle pengene værd. Det er en af de bedste, hvis I spørger mig.

Nu er min hud helt klar og lækker til juleaften i morgen!

*

Jeg får besøg af nogle gamle venner i aften, det bliver simpelthen så hyggeligt! Hvad plejer I at lave lille juleaften? :)

Julekys fra A.

Skriv et svar

