Christmas gifts ❤

20131225-191700.jpgJeg plejer egentlig at glæde mig mere til maden (jeg er en sovsepige) end gaverne juleaften, men i år synes jeg virkelig at det var nogle super lækre gaver der lå under træet til mig. Min mor har virkelig gjort sig umage. Det bliver man altså så glad af.

Der var mange beautyprodukter i mine pakker, blandt andet lækkerier fra Yves Rocher og jeg har endelig fået Armani Sì, som jeg skrev om lige HER.

Bløde pakker var der også, hvori der gemte sig en lækker regnfrakke med dyreprint, som I kan ane bag gaveæsken med Sì. Den er bare så fin! Sådan en har man jo virkelig brug for som Københavner, der cykler alle steder hen.

Hvad har I fået i år? :)

Julekys fra A.

Skriv et svar

