Christmas beauty salon with Seacret

20131226-151443.jpg
Julen kan være en travl tid, men vi må også huske at stoppe op og nyde den. Derfor er det oplagt med lidt selvforkælelse i selskab med familien. Tag mor og søster under armen og hyg jer med jeres yndlings produkter! Det har mor og jeg gjort. :)

Step 1: SEACRET M4 Mineral-Rich Magnetic Mud Mask
Det var faktisk min mor der tog mig under armen i dag og sagde at vi skulle prøve hendes ansigtsmaske fra Seacret. Hvor har jeg mon min svaghed for beauty fra? ;)

Der er tale om en muddermaske med mineraler fra Det Døde Hav. “Jaja, det står der jo på så mange produkter” tænker I måske. Men Seacrets produkter indeholder faktisk mineraler, der er direkte udvundet fra Det Døde Hav og produceres i Israel. Produkterne egner sig til alle der ønsker en smuk hud, men særligt til folk der lider af psoriasis, som min mor desværre gør. Læs mere om Seacret lige HER.

Noget andet særligt ved masken er at man fjerner ved hjælp af en magnet. Jeg var amazed da ekspedienten i deres butik i Budapest viste os det for første gang! Jeg skal nok lægge en video op af det, så I selv kan se det. Jeg synes at det er ret sejt. UPDATE: Se videoen her.

Når man bevæger magneten over huden bliver jernpartiklerne i masken magnetiseret, hvorved der skabes microelektriske bølger, der beroliger huden. Huden efterlades med en olieret følelse og føles rigtig blød. Man skal dog lige bruge en cleanser eller rensemælk efterfølgende for at få det hele af.

Step 2: SEACRET Salt and Oil Scrub – Lemongrass
Denne scrub er intet mindre end fantastisk. Man får virkelig spa-følelsen når man står i badet og skrubber sig! Den har et højt indhold af mineraler og beroliger huden med kamille og aloe vera. Man skal lige røre rundt i den før man bruger den, så olien fordeles ordentligt. Brug noget rent til at røre for hygiejnens skyld. Når man vasker den af, føles det som om man lige har smurt sig ind i den lækreste kropsolie (som huden har suget ind). Den giver virkelig en følelse af velvære. I love it!

Tip: Brug også din scrub på hænderne. Det giver de blødeste, lækreste hænder!

Step 3: SEACRET Body Butter – Pomegranate
Efter badet brugte jeg denne fantastiske Body Butter, som føles så blød og silkeagtig mod huden. Den indeholder shea- og kakaosmør – og så dufter den helt fantastisk!

Nu føler jeg mig lækker fra top til tå! Det er skønt. <3

*

20131226-202528.jpg
Alle Seacrets produkter indeholder mineraler fra Det Døde Hav, bliver produceret i Israel og er fri for parabener. De nævnte produkter koster €99,95-299,95 på Seacretspa.com, men man kan være heldig at få gode tilbud, hvis man møder Seacrets sælgere til messer og man køber flere produkter samlet.

Kender I Seacret? Jeg så at de havde en stand til Femina Messen i efteråret, så produkterne er kommet til Danmark. :)

Julekys fra A.

Skriv et svar

