Prinsessenegle

foto-31

Selvom det var svært at lade være, holdt jeg mig fra mine smukke lakker indtil mine eksaminer var overstået. Jeg startede med at prøve Hors D’oeuvres. Belugaria må vente, konsistensen kræver tålmodighed. Måske i morgen, omg!

Da Hors D’oeuvres det er en slags overlak (lakken er klar, sprængfyldt med guld/sølv palietter og glimmer), skulle jeg vælge en anden lak til at starte med. Det endte med den fine baby pink ‘hoopla’ fra Ciaté, som også er fanstastisk i sig selv. Først prøvede jeg at se hvordan den ser ud med kun ringe- og tommelfingrene svøbt i lækker glamour, men jeg blev også nødt til at se den på alle ti fingre. Lige til at starte med var jeg lidt skeptisk og tænkte “er det for meget?”. But who am I kidding? Jeg elsker jo alt der glitrer, specielt hvis det samtidig er lyserødt. Jeg elsker denne kombination!

20140119-194731.jpg

Hvad siger I piger? :)

Lakkerne kan fås HER og HER.

*

Har I fået fingerene i nogle af lakkerne fra Essies Encrusted Treasures kollektion endnu? Please link til jeres swatches! :)

xoxo

2 thoughts on “Prinsessenegle

Skriv et svar

