Sunshine on my nails ❤

20140209-173225.jpg

Rimmel Lasting Finish shade "055 Sunshine"

Rimmel Lasting Finish shade “055 Sunshine”

Jeg har længe gået og leget med tanken om gule negle, men jeg kunne ikke helt bestemme mig. Jeg er jo mest til glimmer og rødlige nuancer, så ville jeg overhovedet komme til at gå med en gul lak? Men når man hedder Amarilla (gul på spansk) og er polishaholic, man jo næsten eje en gul lak. : )

Da jeg var på Hovedbanegården forleden, skulle jeg selvfølgelig slå tiden ihjel i Matas – hvor ellers? ; ) – og der fandt jeg denne lækre lak til kun 10 kr. Jeg måtte jo slå til! Efter min mening laver Rimmel ganske udmærkede lakker, mest fordi holdbarheden er rigtig god i forhold til prisen, som jo plejer at ligge på omkring 40-60 kr. hvis jeg ikke husker helt forkert?

Hvordan er den så? Denne smukke sol-gule lak er super nem at lægge, for konsistensen er lige tilpas tynd, så den fordeles nemt og hurtigt. Der skal to lag til for at dække optimalt, den tørrer hurtigt og den er pæn i nogle dage. Den er virkelig nem at fjerne (jeg brugte Ekspress neglelakfjerner fra Matas), så det var skønt ikke at skulle bruge en evighed på det, som jeg jo plejer at skulle med mine elskede glimmerlakker.

Alt i alt en god lak, der er ikke en finger at sætte. Hvis jeg skulle finde noget, så kunne børsten godt være lidt tykkere, men da konsistensen er så god som den er, er det ikke noget at klage over. Jeg er meget tilfreds med mit køb og havde også været det, hvis jeg havde givet fuld pris for den, dét er jeg sikker på. Helt sikkert ikke min sidste lak fra Rimmel!

Så til trods for mine tvivl er jeg endt med at blive virkelig glad for min nye gule lak. Hvad synes I om gule negle? : )

xoxo

A.

2 thoughts on “Sunshine on my nails ❤

Skriv et svar

