Cheap Aussie alert!

foto-36

Fakta er det supermarked, hvor jeg køber de fleste af mine madvarer, både fordi det er billigt og ligger 2 minutter fra, hvor jeg bor. Men jeg havde nu ikke regnet med at få mulighed for at købe Aussie til 1/2 pris i mit favorit supermarked! Jeg har kun gode erfaringer med Aussie’s Frizz Ease og Take The Heat hårkure, så jeg er sikker på at de andre produkter fra Aussie også er gode.

Til og med til på onsdag d. 26. februar koster shampoo og conditioner kun 49 kr. pr. stk. i Fakta.

Psst, hvis I ikke når at få fingrene i den serie der passer til jeres hårtype i Fakta, så sparer man også en 20’er på både shampoo, conditioner og hårkur i Matas. Dette gælder dog kun til og med på lørdag d. 22. februar.

Ha’ det skønt!

A. ❤

Skriv et svar

