Extreme Volume by Osmo

foto-39

Min yndlings hårserie for tiden er Extreme Volume Shampoo og Conditioner fra Osmo. Jeg har meget fint hår, som hurtigt bliver fladt. Før i tiden brugte jeg mest shampoo til beskadiget/fint hår, men jeg har fundet ud af at det slet ikke fungerer for min hårtype. Det bliver bare endnu mere fladt, for der bliver tilført for meget fugt og ender faktisk med at blive fedtet ret hurtigt.

Efter at have brugt Extreme Volume i nogle måneder, har jeg fundet ud af at det er den type hårpleje der virker bedst for mig. Man får ikke “extreme volume“, men god fylde og skinnende hår i flere dage. Rigtig lækker hårpleje som samtidig er til at betale: lige knap 70 kr. for både shampoo og conditioner lige HER.

Kan I anbefale volumegivende hårpleje, som jeg bare prøve? Jeg savler over Kérastases lige pt., men det kan være at jeg holder mig til Osmo, for jeg er ret tilfreds og så er sættet jo dejlig billigt.

Ha’ en lækker søndag, kære læsere!

xoxo

A.

Skriv et svar

