Apple fresh

foto-40

Jeg skulle til at kigge efter en ny shampoo og balsam, som jeg også nævnte HER, men så fandt jeg meget belejligt sættet her i skabet.

De er fra en tidligere GOODIEBOX, og har ligget pænt i skabet i ret lang tid. Faktisk siden sidste år marts (wow tiden går stærkt!), da jeg ikke manglede shampoo eller balsam, da vi fik dem. Men virkelig smart at jeg nu bare kan bruge dem i stedet for at skulle købe nogle nye!

Jeg brugte Head and Shoulders da jeg var teenager, men har ikke brugt deres produkter i mange år. Mærket er faktisk helt udmærket – og koster meget mindre end de shampooer jeg er gået over til. Og er de dyre shampoo’er virkelig så meget bedre? Det tror jeg egentlig ikke. Så når man ikke synes man har lyst til at bruge en formue på hårpleje, så er Head & Shoulders altså et ret godt bud. Jeg er i hvert fald meget tilfreds med min “Apple Fresh”-serie. Den gør jobbet: rengør og plejer. Mit hår føles let og lækkert, mens det skinner fint. Så hjælper den også mod skæl, hvis man døjer med det.

Lige nu og frem til d. 14/3 kan du få både shampoo og balsam fra Head & Shoulders i Føtex til en 20’er stykket. Ikke dårligt! Normalprisen er 39,95 kr. og de kan fås i Matas og de fleste Supermarkeder. De er for det meste billigere i Supermarkeder, så tjek der først hvis du vil have den bedste pris. :)

*

Har I haft en lækker weekend, drenge og piger?

Jeg havde den bedste kærestedag i går i det gode vejr med den dejligste mand. Vi var i Kongens Have og på Statens Museum for Kunst for at se Asger Jorn udstilligen – den kan virkelig anbefales! Det er faktisk anden gang jeg ser den, haha. Om aftenen lavede vi lækker mad og så en god film. I’m such a lucky girl. ❤

Ha’ det dejligt!

A.

Skriv et svar

