Christmas by GOODIEBOX

20131202-183756.jpg

Produkter denne måned: AMIE Spring Clean Mask – full size ca. 99 kr. // Teeez Trend Cosmetics Love Triangle Lipstick – full size 149 kr. // Matas Volume Booster – full size 59,95 kr. // Eucerin Dermatoclean 3 in 1 Cleansing Fluid – full size 104,95 kr. // Decubal Ecological Body Cream – full size 69,95 kr. // The Body Shop Nail & Cuticle Treatment – full size 95 kr. // Johan Bülow Christmas 2013 Chocolate Coated Liquorice – full size 79 kr. // Gucci Premiere (prøve) – full size 525 kr. // Gucci Made to Measure (prøve) – full size 410 kr.

Mine favoritter denne måned: Det må nok blive negleolien fra The Body Shop, for den har jeg virkelig ofte kigget på. Læbestiften fra Teeez kan jeg også rigtig godt lide og jeg glæder mig til at teste Volume Booster’en fra Matas. Bonus: Johan Bülow lækkerier kan man virkelig altid bruge og så er disse guld-julekugler så fine!

Endnu en fin GOODIEBOX, hvis I spørger mig. Hvad synes I om denne måneds box? :)

*

Nu skal jeg ud at spise risengrød med mine roomies og bagefter fortsætter festen med gløgg, æbleskiver og juleklip. Ih, hvor bliver det hyggeligt!

Note: Undskylder billedekvaliteten og den lidt mørke video, men jeg nåede desværre ikke at fange det fine dagslys, der ellers var i dag. Håber I kan bære over med mig! :)

xoxo

A.

Skriv en kommentar